© Variety via Getty Images

De ultieme capsule wardrobe: Victoria Beckham ontwerpt collectie met Mango

Victoria Beckham slaat de handen in elkaar met highstreetlabel Mango voor een capsule wardrobe volledig in de stijl van de ontwerpster. En die collectie kan je binnenkort al shoppen!

Mango deelde een gezamelijk post met Victoria Beckham op Instagram om het nieuws van hun samenwerking wereldkundig te maken. “Een moderne garderobe”, klinkt het in de caption. Op de foto zien we een tijdloos kostuum, elegante sandalen en een opvallend juweel die ons al doen uitkijken naar de rest van de collectie.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Wat te verwachten

Mango omschrijft de lijn als “Een collectie waarin gedeconstrueerde silhouetten worden gecombineerd met hoogwaardige materialen. Traditionele kledingstuks worden opnieuw bekeken en naar een hoger niveau getild met een nieuw en eigentijds perspectief.”

Victoria Beckham startte in 2008 haar eigen kledingmerk op. Wat begon als een jurkencollectie groeide uit tot een succesvol ready-to-wear merk. Haar stijl wordt gedefinieerd als een mix van klassiek Britse luxe en subtiele eigentijdse flair. Het resultaat? Veel hoge taillebroeken met wijduitlopende broekspijpen, moderne jurken met nauwaansluitende coupes en een fris kleurenpalet. We verwachten niks anders voor haar collab met Mango.

Wat is er dan wél anders? Het prijskaartje! Voor een item van Victoria’s eigen kledinglijn betaal je als snel meer dan €500. De prijzen bij Mango zijn een pak toegankelijker.

Wanneer kunnen we shoppen?

De nieuwe collectie van Victoria Beckham en Mango is vanaf 23 april verkrijgbaar online en in geselecteerde winkels.

Meer mode

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content