Meghan Markles ravissante rolkraaglook waar plots iedereen naar googelt

Elk jaar bekroont Time Magazine 100 artiesten, activisten, leiders en visionairen wiens werk van vandaag de koers van morgen bepaalt. Twee van die honderd knappe koppen zijn Meghan Markle en prins Harry, die meteen ook op de cover (geshoot in hun huis in Montecito, California) van dat issue belandden.

Zwart op wit

Het duo wordt geëerd als twee van de ‘100 Meest Invloedrijke Personen van 2021’ en krijgt erkenning voor hun filantropie én hun zopas opgerichte Archewell Foundation. “Hand in hand met non-profit partners, nemen ze risico’s om de gemeenschappen in nood te helpen. Zo bieden ze mentale gezondheidshulp aan zwarte vrouwen en meisjes in de VS en voeden ze diegenen die getroffen werden door natuurrampen in India en de Caraïben,” aldus Time Magazine.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fans van over de hele wereld zijn lovend over de eerste officiële magazinecover van het koppel (geshoot door Pari Dukovic) en hebben het – wat dacht je – natuurlijk ook over de outfits. Die werden uitgekozen en gestyled door Nina en Clare Hallworth.

Voor het coverbeeld werden hun looks alweer perfect op elkaar afgestemd. Meghan draagt een crisp wit hemd en getailleerde broek, Harry draagt een gelijkaardige minimalistische look in het zwart. “Het contrasterende kleurenpalet vat perfect Meghan en Harry’s krachtige dynamiek als gelijkwaardige partners,” volgens Dilys Ng, fotoredacteur bij Time100.

Het Meghan-effect

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Maar het is vooral de look van Meghan ìn het magazine die dit keer het fameuze ‘Meghan-effect’ opwekte. Ze schitterde in een elegante, mosgroene rolkraagtrui en matching pantalon van The Row. Meteen na de verschijning van dit issue, zou de verkoop van ‘broek met wijde pijpen’ met zo’n 83% zijn gestegen. Ook de zoekopdracht naar groene turtleneck jumpers steeg met 148% (!). Zet jij deze stijgende trend verder?:

Geribbelde rolkraagtrui uit merinowol

Geribbelde rolkraagtrui uit merinowol

Geribbelde rolkraagtrui uit merinowol

Uniqlo
€ 29,90 – Shop het hier

Kakigroene jumper uit kasjmier-zijdeblend

Kakigroene jumper uit kasjmier-zijdeblend

Kakigroene jumper uit kasjmier-zijdeblend

Tom Ford
€ 990 – Shop het hier

Donkergroene rolkraagtrui

Donkergroene rolkraagtrui

Donkergroene rolkraagtrui

Pieces
€ 24,99 – Shop het hier

Fijngebreide coltrui met strass

Fijngebreide coltrui met strass

Fijngebreide coltrui met strass

Liu Jo
€ 85 – Shop het hier

Gebreide coltrui met korte mouwen

Gebreide coltrui met korte mouwen

Gebreide coltrui met korte mouwen

Mango
€ 19,99 – Shop het hier

Meer over Meghan

Openingsbeeld: Getty Images.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content