Moet je zien: Levi’s lanceert sexy campagne met Beyoncé
De Levi’s campagne met Beyoncé was de productie waarvan je nog niet wist dat je ze nodig had. Waar ligt onze cowboyhoed?
Beyoncé bewijst nog maar eens haar icoonstatus. Nadat de wereldster country music opnieuw claimde met haar laatste album Cowboy Carter, blies Queen Bey met haar muzie de cowboy-cultuur opnieuw leven in. De trend werd nóg groter dan die voorheen was en ook country als muziekgenre kreeg een Beyoncé-boost. Tussen wereldhits als ‘Texas Hold ‘Em’ en de Bey-versie van Dolly Parton’s ‘Jolene’, prijkt de song ‘Levii’s Jeans’; een nummer over “het ultieme Americana-uniform“, aldus Beyoncé. Een samenwerking met het denimlabel der denimlabels, Levi’s, was dus een kwestie van oorzaak en gevolg.
Beyoncé voor Levi’s
B is vastberaden om het imago van denim – dat vroeger een werkmansmateriaal was – nóg meer op de kaart te zetten als op en top vrouwelijk. Knowles-Carter: “Deze vernieuwende campagne, die het iconische vrouwelijke perspectief viert, is belangrijk voor mij. Ik kijk ernaar uit om innovatieve manieren te verkennen waarop onze visies op elkaar aansluiten in het versterken van vrouwen en het eren van hun kracht.”
Eerder werd de campagne reeds ‘geteased’, maar vandaag werd een eerste campagnefilmpje gedropt. Daarin zien we Beyoncé een wasserette binnenwandelen op de tonen van ‘Levii’s Jeans’. De ster draagt een simpele witte T-shirt, Levi’s jeans met hoge taille, een bruine riem en een denim cowboyhoed. Om een wasje te draaien, trekt Bey haar jeansbroek uit en gooot ze haar Levi’s jeans en een emmer glitterwasmiddel in de wasrommel. Stoer, gedurfd, sexy en empowering – zo kennen we Beyoncé. En enkel Queen B kan de was doen er zo goed uit doen zien.
Bekijk het volledige filmpje hier:
Meer lezen
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier