Dit lingeriemerk gebruikt geen photoshop
Lise Milbou
Lifestylejournalist
Lifestylejournalist
11 aug 2016
De meeste lingeriemerken zijn niet vies van wat Photoshop, maar het Australische lingeriemerk Modibodi doet er niet meer aan mee. In hun nieuwe campagne staan vrouwelijke imperfecties centraal. And we love it!
Vlekjes, littekens, striemen, rondingen, cellulitis... ‘show me what you’ve got’ moest Modibodi gedacht hebben. Het lingeriemerk schrijft op haar site dat het Photoshop bant omdat de ‘imperfecties’ van de modellen natuurlijk en allesbehalve lelijk zijn. Ze vinden het dus niet langer nodig om deze digitaal uit te wissen en wij kunnen ze alleen maar gelijk geven!
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Meer opvallende campagnes
Campagne toont gruwelijke gevolgen diabetes
Kinderen met Down stelen de show in Brandkids campagne
Inspiratie: & Other Stories neemt transgenders op in campagne
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier