Brusselse trots: #SproutToBeBrussels
Onze geliefde hoofdstad lijdt nog steeds zwaar onder de recente tereuraanslagen. En daar wil iedereen graag veranding in brengen. Aan campagnes die het imago van Brussel terug moeten opkrikken is er de laatste weken dan ook geen gebrek. Ook het volgende initiatief wil Brussel weer aantrekkelijk maken én geeft Belgen (nogmaals) de kans hun trotsheid te uiten. Want wij zijn #SproutToBeBrussels!
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
In Brussel duiken er de laatste dagen als maar meer spruitjes op. De campagne #SproutToBeBrussels wil de Belgische hoofdstad weer wat aantrekkelijker maken bij (buitenlandse) toeristen en verspreidt daarom stickers met daarop de kleine Brusselse groente. Het initiatief is een idee van o.a. Brussels Airlines. De luchtvaartmaatschappij heeft al heel wat tegenslagen gekend de laatste weken en is trots – sprout! – deel uit te maken van deze pro-Brusselcampange.
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Imagocampagnes
Op Facebook en tal van andere sociale media kan je al weken initiatieven vinden die de positieve kant van Brussel in de verf zetten. Daarbij doen campagnes die ook maar iets met eten te maken hebben het bijzonder goed. Tja, we just love food! Al zal niet iedereen even blij zijn met spruitjes op zijn bord 😉
De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."