ZIEN: Sarah Jessica Parker is terug als Carrie Bradshaw en.. drinkt een biertje
Sarah Jessica Parker kruipt na lange tijd nog eens in de huid van Sex and the City’s Carrie Bradshaw voor een Super Bowl reclamefilmpje. Eentje voor een Belgisch biertje nog wel: Stella Artois.
Speciaal voor een Super Bowl commercial kruipt Sarah Jessica Parker nog eens in de huid van haar meest vermaarde alter ego – die van columniste, seksexperte en fashionista pur sang Carrie Bradshaw.
No cosmo
In het filmpje zien we hoe Carrie plaatsneemt in een bar en daar in plaats van haar gebruikelijke cosmo, een gewoon biertje bestelt. Prompt stoppen de muzikanten met spelen, springt een lichtpeer in flarden uiteen en botsen twee obers uit pure consternatie tegen elkaar: Carrie Bradshaw drinkt bier?
Na Carrie komt nog een andere filmgrootheid met bijbehorend stereotiep drankje de bar binnen struinen. In vol ornaat – sjofele cardigan en duffe pyjamabroek incluis – wandelt The Big Lebowski’s The Dude naar de bar en bestelt er eveneens niet zijn gebruikelijke white Russian, maar – u raadt het al – een Stella. Eenmaal aan zijn tafel, complimenteert Carrie hem met zijn uitstekende keuze.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Op haar Instagram-account postte Jessica Parker zelf ook nog een filmpje waarin ze – net als in de oorspronkelijke Sex and the city-begingeneriek door de straten van New York dwaalt in wat lijkt op een gemoderniseerde poederblauwe variant van haar oorspronkelijke tutu. In het filmpje is te zien hoe Bradshaw door een voorbijrijdende bus wordt besmeurd door water: ‘1 bottle = one month of clean water‘ staat er op het desbetreffende voertuig te lezen.
Met die boodschap zetten Jessica Parker en co in de verf dat het om een liefdadigheidsactie gaat: voor elk flesje Stella dat over de toonbank gaat, gaat er een kleine donatie naar Water.org, een organisatie die zich inzet voor zuiver drinkwater in landen waar daar minder toegang toe is.
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier