Rihanna is het nieuwste gezicht van het iconische J’adore parfum van Dior

Juist wanneer je dacht dat ze alles al had gedaan, verrast Rihanna je gewoon nóg een keer. De zangeres en zakenvrouw is de nieuwste muze van Diors parfum: J’adore.

Ze is hoofd van een lingeriemerk (Savage x Fenty), beauty- en skincare-label (Fenty Beauty), heeft twee kinderen (RZA en Riot), ontwerpt sneakers voor Puma en lanceerde eerder deze maand een kersverse collectie haarverzorging (Fenty Hair) terwijl ze aankondigde dat er wel degelijk nieuwe muziek zit aan te komen (onze gebeden werden aanhoord). Maar als je dacht dat Rihanna daar zou stoppen, zat je goed fout. Gisteren kondigde de Barbadiaanse aan de nieuwste muze te zijn voor J’adore, het populairste parfum van Dior.

Rihanna x Dior

25 jaar geleden, in 1999, kwam het Diorgeurtje op de markt. De samenstelling van peer, magnolia, muskus en braambes werd al snel Diors populairste parfum. Dat Rihanna nu het gezicht word van dit zoete en fruitige parfum is het sluitstuk van de samenwerking tussen Dior en de Barbadiaanse. Riri heeft een vast zitje op de eerste rij van elke Dior-modeshow en werkte ook al samen met het luxelabel voor een collectie brillen in 2016. Die launch maakte van de zangeres de eerste zwarte ambassadeur van Dior.

De zangeres kondigde haar nieuwste samenwerking aan met een post op haar Instagramprofiel. Onder een foto van Riri tijdens de vorige modeshow van Dior, schreef de mama van twee “The secret is out. J’adore Dior”.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De campagne wordt in september van dit jaar gelanceerd. Zet dus de eerste van die maand met stip in je agenda want Rihanna kennende zal dit niet ongemerkt aan ons voorbijgaan.

Meer lezen

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content