De updates van deze ‘beauty bestsellers’ willen we asap proberen

Never change a winning team – behalve als het duurzamer en effectiever kan. Deze vijf populaire beautyproducten kregen een nieuwe versie of update:

Bestsellers 2.0

1. De BB Crème van Erborian

De BB (lees: Blemish Balm) crème van Erborian is veruit het bekendste product van het Koreaanse beautymerk. ​Half make-up, half skincare is het een wereldwijde bestseller sinds haar lancering in 2009. Toch vonden experts dat het nòg beter kon – en dus lanceerden ze zopas een opgekrikte versie. De textuur en voordelen (perfectioneert je huid plus maakt haar glad) bleven behouden maar de samenstelling is nu ietsje anders. Stofjes als cyclomethicone, fenoxyethanol en ethylhexyl methoxycinnamate werden vervangen en de verpakking kreeg een milieuvriendelijke update.

​Vanaf € 20,90 voor 15 ml via Ici Paris XL, Douglas of be.erborian.com.

2. De Take The Day Off Charcoal Cleansing Balm van Clinique

Cliniques Take The Day Off Cleansing Balm blijkt één van de allerbeste reinigers. Van zodra de vaste balsem in contact komt met water, verandert-ie in een zijdezachte olie die make-up, zonnecrème en pollutie mild van je gezicht haalt. Sinds januari 2023 kan je ook de ‘Charcoal’ versie kopen en die kan nog nét iets meer. De fijngemalen Japanse houtskool (ook: KishuBincho-tan) helpt poriën ontgiften en veegt overtollige olie weg. Hierdoor wordt je huid ultradiep gereinigd en toont je huid wat helderder.

€ 39 voor 125 ml via alle Clinique-verkooppunten en op clinique.be.

 

 

3. De Moisturizing Soft Cream van La Mer

In 2012 lanceerde luxelabel La Mer voor het eerst haar Moisturizing Soft Cream. Sinds maart 2023 kreeg de formule een update na jarenlang onderzoek rond fermentatie, anti-aging en lipidomics. De vochtinbrengende crème bevat voortaan een krachtig, nieuw afgiftesysteem dat veroudering van binnenuit tegengaat en je gelaat sneller lift en plumpt. Al vanaf de eerste smeerbeurt activeert Miracle Broth™ de vetproductie zodat je huid opnieuw ‘jeugdig’ oogt.

Vanaf € 95 voor 15 ml via alle La Mer-verkooppunten of lamer.eu.

4. De Duet Style van ghd

Het professionele kappersmerk ghd lijkt de primus van de ‘haartoolklas’; ook bij particulieren zijn hun drogers en stylers razend populair. Anno 2023 komen ze met een baanbrekend 2-in-1 toestel waarmee je nat haar in een mum van tijd kan drogen én vormgeven. Het is de AirFusion-technologie die deze klus klaart: hij combineert een krachtige luchtstroom met vier slimme verwarmingsplaten op lage temperatuur. Resultaat? 48 uur lang glanzende lokken zònder enige beschadiging.

€ 399 in jouw ghd-kapsalon of via ghdhair.com.

5. De Sensibio H2O Eye van Bioderma

De Sensibio H2O van Bioderma is Europa’s best verkochte micellaire water want 1) is mild voor de gevoelige huid en 2) versterkt de huidbarrière terwijl je haar reinigt. Na 27 jaar lanceert het budgetmerk een nieuw product, speciaal voor de oog- en lipzone. De remover verwijdert zelfs de meest hardnekkige make-up, beschermt de wimpers en voorkomt dat ze vroegtijdig uitvallen. Krachtpatsers? Provitamine B5 (versterkt de wimpers), fructo-oligosacchariden (gaat ontstekingen tegen) en Laminaria-algenextract (verhoogt de tolerantiedrempel van je huidbarrière).

€ 14,95 voor 125 ml bij (online) apotheken of drogisterijen.

Meer beautytips

Openingsbeeld: La Mer.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

Gesponsorde content