Belgische kapper scheert hoge toppen
Pascal Van Loenhout, al jarenlang een vaste waarde in de kapperswereld, maakt sinds begin dit jaar deel uit van het team van Kevin.Murphy, het kappersinstituut dat de kapsels verzorgt tijdens menige modeshow in Parijs, New York en Londen en dat Hollywoodsterren als Heidi Klum en Naomi Watts in z'n klantenbestand heeft zitten.
Triomftocht voor kapper Pascal van Loenhout
Van Loenhout zal alle internationale knipcursussen van Kevin.Murphy voor zijn rekening nemen, daarbij gebruik makend van een wereldrevolutionaire gebogen schaar. Een mooie carrièresprong, al had Van Loenhout sowieso al de nodige internationale bekendheid verworven. Na een doorgedreven opleiding in Londen, trok hij de wereld rond om workshops en opleidingen te geven. In 2007 openden Pascal en partner Aïda De Roo hun eerste Academy en salon in Antwerpen, al snel gevolgd door de verovering van Azië met de opening van een Academy en verschillende salons in Zuid-Korea. Gelukkig voor ons houdt Pascal zijn Antwerps salon, HAIR by VAN LOENHOUT, als thuisbasis bij het uitoefenen van zijn functie voor Kevin.Murphy.
Dé IT-kapper van Fashion weeks en Hollywood
Het merk KEVIN.MURPHY werd geboren vanuit de visie van Kevin Murphy. Deze Australische kapper verzorgde jarenlang het haar voor de fashionweeks van Londen, Tokyo, Parijs en New York. Met fotoshoots voor onder andere Vogue, Marie Claire en Harper’s Bazar en als favoriete kapper van Hollywoodsterren als Naomi Watts, Heidi Klum, Nicole Kidman, Enrique Iglesias en vele andere bouwde Kevin Murphy al snel een reputatie op als dé it-kapper.
Zijn ontevredenheid over de resultaten van de bestaande haarverzorgingsproducten zette hem er toe aan een eigen haarverzorgingslijn zonder sulfaten, zonder parabenen en zonder getest te worden op dieren, te creëren. KEVIN.MURPHY werd in geen tijd een wereldwijd succes en groeide uit tot het creatieve en gezonde alternatief binnen de professionele kapperswereld.
Kappers met creativiteit, visie en innovatie
De milieuvriendelijke filosofie achter het merk en de creatieve visie die Pascal van Loenhout en Kevin Murphy delen blijkt voor beiden de perfecte basis om de krachten te bundelen voor de toekomst.