Angelina Jolie toont haar gigantisch wijndomein in nieuwe Guerlain-commercial
Parfums en mooie, bekende vrouwen: het blijft een onvervalst succesrecept. Maar met Angelina Jolie wist Guerlain toch te verbazen. La Jolie is namelijk erg kieskeurig in reclamecampagnes...
Gezwicht
Guerlain contacteerde haar al vijftien jaar geleden, zonder succes. Maar de aanhouder wint: toen het parfumhuis ontdekte dat Jolie’s moeder een poeder van Guerlain gebruikte, maakten ze de geur na als cadeau voor de actrice. Geraakt door de moeite stemde ze uiteindelijk toe om ambassadrice te worden.
Angelina Jolie leent niet alleen haar gezicht, maar gaf ook haar input voor de reclamefilm. Ze stelde zelfs de deuren van haar wijndomein in Frankrijk open, waar de film werd opgenomen.
Love or hate her
Met haar tattoos en uitgesproken meningen is Jolie niet meteen een voor de hand liggende match met het eerder klassieke parfumhuis. “We maken parfums voor vrouwen die we bewonderen” vertelde Jacques Guerlain ooit. Love or hate her, niemand kan ontkennen dat ze een sterke vrouw is. Ze is geëngageerd (werkt als VN ambassadrice voor de vluchtelingen) en vindt openheid over haar borstkanker en -amputatie belangrijker dan haar sexy imago. Nog pluspunten voor Angelina Jolie: ze stort het geld dat ze voor de samenwerking krijgt integraal aan vluchtelingenopvang. Van een groot hart gesproken.
Meer over Angelina Jolie
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier